Pandemia SARS-COV-2 a funkcjonowanie serwisu

Uwaga

W związku z SARS-Cov-2 możliwość odwiedzin w serwisie jest ograniczona.
Sprzęt wciąż można odbierać / dostarczać, jednak proszę o zapoznanie się z informacjami poniżej.

Pytania odnośnie napraw sprzętu

W normalnych czasach można było bez zapowiedzi przyjść do serwisu i dostać wycenę naprawy praktycznie od ręki.
Na dzień dzisiejszy jest to niestety niemożliwe, wizyty w serwisie ograniczają się do jedynie do szybkiego zostawienia / odbierania sprzętu.

Przed dostarczeniem sprzętu

Proszę o telefon czy jesteśmy w stanie wykonać daną usługę dla ciebie, postaramy się udzielić więcej informacji o kosztach i realizacji.

Proszę o zapoznanie się z naszym cennikiem usług.

Jeśli chcesz wiedzieć jaki jest koszt w Twoim przypadku, możesz otrzymać wycenę email tutaj.

Przyjmujemy zgłoszenia przez telefon jak również możesz samodzielnie wypełnić formularz online.

W jaki sposób można dostarczyć sprzęt osobiście

Jeśli chcesz dostarczyć sprzęt osobiście proszę mieć na uwadze:

  • Z powodu pandemii kontakt osobisty w serwisie jest ograniczony do niezbędnego minimum.
  • Proszę dołączyć notatkę z numerem telefonu
  • Po dezynfekcji sprzętu otrzymasz informacje o przyjęciu zlecenia przez sms / email.
  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania albo chciałbyś dodać jakąś informacje, chętnie porozmawiamy, jednak telefonicznie lub mailowo.

Proszę o wyrozumiałość, jednak wszystko to ma na celu szanowanie zdrowia Twojego, mojego oraz innych klientów.

Adres serwisu

Łagiewnicka 54/56
budynek A, lokal 317
91-463 Łódź
tel. 886 970 761

Sprzęt można dostarczać w godzinach 09:00 - 17:00, od poniedziałku do piątku.

Wejście jest bezpośrednio z ulicy, naprzeciwko Lidla (widoczne banery reklamowe radców prawnych, notariusza, kas fiskalnych).
Serwis znajduje się na III piętrze, brak windy.

W razie problemów ze znalezieniem lokalu proszę o telefon 886 970 761
Więcej informacji na stronie kontakt

Płatności

Płatności są zawsze rozliczane po naprawie - przed lub w trakcie odbioru sprzętu.
Płatności dokonać można kartą, blikiem, przelewem lub gotówką (gotówkę również dezynfekujemy :)).

Ostatnia aktualizacja tekstu